De kanker groeten uit kanker Slowakije.
Now some tl;dr
Er is niets te doen hier, want ik zit in een kanker degen dorp.
Bier in een bar hier kost 90 euro cent.
Kanker veel zigeuners hier, maar deze Slowaakse gypsies zijn tenminste niet zo irritant als mocros en negers. Over een week zit ik weer in Amsterdammiestan waar ik jaarlijks in mijn eentje tegen tenminste zes mocros moet vechten omdat ze niet 1 tegen 1 kunnen vechten (ze hebben geen eer, net joden).
Hier volgt nog meer rage:
9/11 is een inside jewb, doe wat onderzoek.
Joden financieren al heel lang gangsterrap en andere slechte invloeden in pop muziek, youtube: Lyor Cohen.
De rotschilds hebben sinds Napoleon oorlogen aan bijde kanten gefinancierd. Ze filteren ook alle "belangrijke" mensen uit verscheidende sektes en spannen hun voor hun karretje.
Communisme is ook door de elite joden geïmplementeerd zodat de tsar van hun troon werd aggestoten.
Europa zit vol met vervelende buitenlanders omdat een andere cultuur toelaten normaal word gevonden sinds de tweede wereld oorlog.
Joden konden zogenaamd niet werken in de middeleeuwen (een vaak gebruikt excuus), maar wtf deden ze in Europa? De reden dat ze hier waren in omdat ze als parasieten van andere mensen moeten profiteren. Rot lekker op naar de woestijn en fles elkaar. Nu Israël bestaat komt er lekker geld van buitenaf. Dit had nooit voor de oorlog gekunt, want ze ze hebben andere volken nodig om van te profiteren.
De bovenwereld zit vol met pedofielen, joden houden ook vaak van kinderen, meer zelf dan blanken want zij hebben geen empathie.
De wereld rot, dier- en plantensoorten sterven uit, de jungle wordt helemaal gekapt en de elite doet er niets aan.
Het begint met awareness, spreid deze kennis.