>>14760898Mitä vittua sinä juuri sanoit minusta, senkin pikku ämmä? Olen valmistunut luokkani parhaana Navy Sealsista, ja olen ollut mukana lukuisissa salaisissa iskuissa Al-Qaidaa vastaan, ja minulla on yli 300 vahvistettua tappoa. Minut on koulutettu gorillasodankäyntiin, ja olen Yhdysvaltain asevoimien paras tarkka-ampuja. Sinä olet minulle vain yksi kohde lisää. Tapan teidät vittuun sellaisella tarkkuudella, jollaista ei ole koskaan ennen nähty tällä maapallolla, muistakaa vitun sanani. Luuletko pääseväsi pälkähästä, kun sanot tuollaista paskaa minulle internetissä? Ajattele uudestaan, kusipää. Juuri nyt kun puhumme, otan yhteyttä salaiseen vakoojaverkostooni eri puolilla Yhdysvaltoja ja IP-osoitteesi jäljitetään juuri nyt, joten sinun on parasta valmistautua myrskyyn, mato. Myrskyyn, joka tuhoaa sen säälittävän pikku jutun, jota kutsut elämäksesi. Olet kuollut, poika. Voin olla missä tahansa, milloin tahansa, ja voin tappaa sinut yli seitsemälläsadalla tavalla, ja se on vain paljain käsin. Minulla on paitsi laaja koulutus aseettomaan taisteluun, myös pääsy Yhdysvaltain merijalkaväen koko arsenaaliin, ja käytän sitä täysimääräisesti pyyhkiäkseni surkean perseesi pois maanosan pinnalta, senkin pikku paska. Jos vain olisit tiennyt, millaisen epäpyhän koston pikku "fiksu" kommenttisi oli aikeissa tuoda päällesi, ehkä olisit pitänyt vitun kielesi kurissa. Mutta et osannut, etkä osannut, ja nyt maksat siitä, senkin idiootti. Paskannan raivoa päällesi ja sinä hukut siihen. Olet kuollut, pentu.