Quoted By:
min tjej är svensk, hon har hund, jag har tagit bort hennes hund. vet du varför jag är arg? på denna jävla systemet, på den jävla pappersystemet ni har. varje gång när jag går till sjukhuset man måste ha skriva massa med papper. varför kom jag hit? varför är det soldater i mitt land och dödar våra barn? tand mot tand, öga mot öga, fattar du inte det? du som är äldre, du måste ha mycket erfarenhet. vad göra afrikanerna? de har inget mat att äta. vad gör afghanerna? ingen matt att äta, och ni sitter och äter era köttbullar och potatismos. lägg av nu. jag har hem. jag kritiserar här, bara ni, ni, ni européerna. till och med balkaner hatar er, balkanländerna hatar er. vänta bara. ni alla era soldater är ute, alla är ute nu, från oss, 2014. talibaner tillbaka, mujahideen tillbaka, allahu akbar tillbaka. the big god, ingen big bang. såna som säger big bang har skapat oss, vem fan är big bang? vi har kommit från apor, vem fan har snackat det dära? ni kommer aldrig kasta oss härifrån, aldrig. vet du vad? jag har slösat 10 år här, om ni kastar mig, jag kommer ta 10 liv härifrån, och sen jag går, i helvete. för ni tar våra liv i afghanistan, ni har tagit hela afrikas liv, fattar ni inte det? vem är det som samarbetar med amerikanerna? vem är samarbetar med europeiska unionen? vem är det? det är ni? vem är det? varför är ni från nato? vad är nato? wallah. jag älskar afrika yäni, jag älskar somalia. det är dem som har backat era båtar. bort med era båtar från medelhavet, bort med eran båtar från saudiarabien. skojar ni med mig? de här judarna, ser ni de här judarna där? judarna har bara dött kanske 20 stycken medan vi har förlorat miljoner människor, jag har förlorat min farbror, babababa. vad fan pratar du om? ni bara dricker alkohol och vi får inte ens röka våran ganja, jag vill röka hur mycket svart afghan jag vill. det är mitt, varför dricker du din alkohol? "statlig drog, statlig drog".