>>20662295/v/hu-postaajat on bannattava tai ainakin karkotettava /jp/:hen, jonne he kuuluvat, kuten ennen vanhaan. Te hintit luulette olevanne söpöjä, teette langan, jonka aihe näyttää olevan yleisesti vidyaa koskeva ja jonka AP-kuvana on 2hu-hahmo. Sitten luette viestiketjun, ja se on pelkkää 2hu-paskapostausta, josta 99 % ei edes liity peleihin, 50 % ei edes varsinaisiin hahmoihin, asetelmiin tai tarinoihin, vaan pelkkiin ylikäytettyihin meemeihin, kiimapostaajiin ja skitsoi spämmääjiin, jotka postaavat samaa paskaa päivä toisensa jälkeen. Läheskään mikään keskustelu ei edes koske epärehellistä threadin aihetta myöskään, joten kami varjelkoon jos oikeasti ajattelit että CLICKBAIT AP:lla oli mielenkiintoinen lähtökohta ja halusit puhua siitä mitä se on, ei, sori, meira balls! Hahaha meira pallit niin hauska vitsi! Olen kyllästynyt siihen ja olen kyllästynyt sinuun. Kaikki teistä, ei vain meirahinttari. Painukaa vittuun /vg/:een ja kirjoittakaa yleiseen, jos aiotte tehdä näitä koiranpaskoja 2hu-yleisiä, jotka on naamioitu oikeiksi ketjuiksi. Pilaatte jopa olemassa olevia ketjuja, joku postaa 2hu:n tai 2hu:n viereisen kuvan ja väistämättä joku homo on niinku
>onko tämä se lanka?!Toivottavasti meidot jatkavat lankojenne siirtämistä ja sulkemista, mutta modejen on todellakin alettava bannata teidät. Toivoisin, että olisi olemassa rangebanin lisäksi jokin muu kielto, jokin esoteerinen paska, kuten sielun kielto, niin että riippumatta laitteestasi tai helvettiin dynaamisista IP-osoitteista, sinut voitaisiin kieltää lähettämästä tällaista roskaa, koska järjestelmä tunnistaa ja karttaa kuolematonta sieluasi (joka varmasti palaa helvetissä tämän homouden takia). Kirjoita tämä permaban akasha-tietueisiin ja mene huutaen kuiluun, senkin arvoton roska.
Kyllä, olen vihainen.