>>241080Wa zegde gij tege mij, paljas? Ge moestis wete dak zen afgestudeerd aan den top van mijn jaar bei de paracommandoes, en dak veel geheime missies in den Belgische Kongo em meegemaakt, khem daar zoen stuk of 300 negerkes un handen afgekapt. Khem mezelf getrained in gorillaeurlog en kzen den beste schutter vant Belgis leger. Voor mij zijt ge niks meer dan gewoon en doelwit, zenne. Ik gon ou op zoen profesionele manier kapot maken da De Wever mij ga wille inhuren as zenne persoonlijke budyguard. Let oep men woorden eh, manneke. Hadde nou echt gedacht da ge daar zomaar me zou wegkomen, me wa ge daar allemaal opt internet uit uwen hol schijt? Ik peis ni dak da gaan laten gebeuren ze, rotten hond. Terwijl dak hier menne zeg doen zitk koek contact oep te nemen me mijn netwaark van frietkotten rond eel Vlaanderen om ou op te sporen, dus smeert ouzelf maar al in want ge ga nen goeien toek op ou bakkes krijge, janet! We maken ou kapot. K’kan altijd en oeveral zen en ik kan ou oep wel zevenhonderd verschillende manieren afmaken, en dat is nog slechts me een frituurrekske. Ik em in den tijd alle gevechtsporten geleerd van de afleveringe van Lili en Marleen, maar men oude kameraden van de paras staan ook ter mijn beschikking ask ze nodig heb en kgan da allemaal gebrauke om ou me ou klikke en ou klakke ier buite te stampe. Adde nou opvoorhand geweten da ge me ouwen fellen bek zoe veel probleme oep ou dak ging krijge, dan hadde wel ouwen teut gehouden. Ma da konde ni eh, en dat deede oek ni eh? Daarvoor gade gij nou boeten, nabsjaar. Ak me ou klaar zen gaan ze ou van de straatstejne kunne afschrapen, ge zet deraan gast.