Quoted By:
Wat hebt ge godverdomme over mij gezegd, gij vuile teef? Ik zal u laten weten dat ik ben afgestudeerd als de top van de para-commando's, ik betrokken ben geweest bij vele geheime aanvallen op Al Qaida, en dat ik meer dan 300 bevestigde kills heb. Ik ben getraind in gorilla oorlogsvoering en ik ben de beste sluipschutter van het Belgische leger. Gij zijt niets anders voor mij, dan gewoon een ander doelwit. Ik zal u godverdomme vernietigen met een precisie die nooit eerder gezien is, let op mijn woorden. Denkt ge dat ge kunt wegkomen met die stront, op het internet? Ik denk het niet, mongool. Op dit eigenlijke moment heb ik mijn geheime spionnennetwerk gecontacteerd over heel Europa, en ook uw IP laten traceren. En nu kunt ge u maar beter voorbereiden op de storm, gij made. De storm die het kleine zielig hoopje vernietigt dat gij uw leven noemt. Ge zijt godverdomme dood, stuk onbenul. Ik kan overal zijn, op elk moment. Ik kan u doden op meer dan 700 manieren, alleen al met mijn blote handen. Ik ben niet alleen getraind in ongewapende gevechten, maar ik heb ook toegang tot het volledige arsenaal van de para's, en ik zal het op vol vermogen gebruiken om uw miserabele kont van het continent te vagen, gij stuk hondestront. Als ge maar wist wat voor een vergelding uw 'slimme' opmerking zou teweeg brengen, dan hadt ge misschien uw bakkes gehouden. Maar ge kont het niet, ge deedt het niet, en nu zult ge de prijs betalen, gij godverdomse idioot. Ik zal u volledig onderschijten met mijn furie, en ge zult er in verdrinken. Ge zijt godverdomme dood, klootzak.