Domain changed to archive.palanq.win . Feb 14-25 still awaits import.
[3 / 2 / ?]

ID:i/VeMZrc No.2405921 View ViewReplyOriginalReport
Vad fan sa du just nu om mig, din lilla slyna? Du ska bara veta att jag fick högsta betyg i min kust jägar kurs, och jag har varit inblandad i ett flertal hemliga räder på Al-Qaida, och jag har över 300 bekräftade mord under bältet. Jag är utbildad i gorillakrigsföring och jag är den främsta prickskytten i hela den svenska militären. Du är inget för mig förutom en måltavla. Jag kommer att skjuta skallen av dig med precision vars like aldrig tidigare skådats på jorden, märk mina jävla ord. Du tror att du kan komma undan med att säga skit till mig via Internet? Tänk om, din jävel. Medans vi pratar med varandra så kontaktar jag mitt hemliga nätverk av spioner över hela Sverige och din IP adress spåras just nu så det är bäst för dig att förbereda dig för stormen, din mask. Stormen som utplånar den patetiska lilla sak du kallar ditt liv. Du är helt jävla död, grabben. Jag kan vara var som helst, när som helst, och jag kan döda dig på över sju hundra sätt, och det är bara med mina bara händer. Inte bara är jag i stor utsträckning utbildad i obeväpnad strid, men jag har tillgång till hela arsenalen av konungariket Sveriges militära arsenal och jag kommer att använda den till dess fulla omfattning för att stryka bort ditt eländiga arschel från kontinentens yta, din lilla skit. Om du bara kunde ha vetat vilka oheliga vedergällningar din "smarta" lilla kommentar skulle kunna krascha ner på dig, kanske du skulle ha hållit din jävla käft. Men du kunde inte, du gjorde det inte, och nu betalar du priset, för i helvete din idiot. Jag kommer att skita vrede över dig och du kommer att drunkna i det. Du är förjävligt död, grabben.