>>3160292Där är han. Där går han igen. Titta, alla! Han skrev det igen! Är han inte bara den roligaste killen ?! Herregud. Jag kan nästan se din patetiska överviktiga ram som lyser i mörkret, upplyst av din datorskärm, som är den enda ljuskällan i ditt rum, som gigglar som en liknande tjej när du än en gång skriver din lilla Bane-tråd upp och fyller i captcha. Eller kanske fyller du inte ens i captcha. Kanske är du så äcklig att du faktiskt betalat för 4chan pass, så du väljer bara bilden. Åh, och vi alla känner till bilden. Den "episka" CIA-agenten killen, eller hur? Jag föreställer dig att lilla skiten skrattar så hårt som du klickar på det så att du slipper dina Doritos på golvet, men det är okej, din mor kommer att städa upp det på morgonen. Åh, det är rätt. Fick jag inte att nämna? Du bor med din mamma. Du är en fet jävla kuk, hon är förmodligen så sjuk av dig redan. Så sjukt att du måste göra allt för dig hela dagen, varje dag, för en vuxen man som spenderar all sin tid på 4chan postar om en capeshitfilm. Tänk det här. Hon hade dig, och då trodde hon att du skulle bli en forskare eller en astronaut eller något grand, och då blev du en NEET. En patetisk Banefag NEET. Hon gråter nog för att sova varje dag och tänker på hur illa det är och hur hon önskar att hon bara kunde försvinna. Hon kan inte ens försöka prata med dig eftersom allt du säger är "FÖR DIG FÖR DIG FÖR DIG." Du har blivit en parodi av dig själv. Och det är allt du är. En sorglig liten man skrattar i mörkret av sig själv när han förbereder sig för att hylla samma gamla dans som han gjort en miljon gånger nu. Och det är allt du någonsin kommer att bli. För evigt...