Kuten monet varmaan tietävätkin, olen rx, alias Hommabotti ja Psykoosinyymi. Olen postannut satunnaiseen tähän päivään mennessä 2994 maahanmuuttokriittistä lankaa lurkkaamieni kolmen vuoden aikana, ja lähestyvän rajapyykin kunniaksi päätin tehdä tämän Kysy mitä vain -langan.
Arvioin punapilleröineeni tänä aikana jo satoja suomalaisnuoria, saaden heidät havaitsemaan maahanmuuton haittavaikutukset todellisessa mittakaavassaan. Käytän lurkkaamiseen keskimäärin 14 tuntia vuorokaudessa, sillä minusta johtumattomista syistä saamani työkyvyttömyyseläke mahdollistaa kokopäiväisen punapilleröintikampanjani. Olen kiitollinen äidilleni joka auttaa minua arkisissa asioissa kuten ruoanlaitossa ja pyykkien pesemisessä, sekä mahdollistaa asumisen luonaan vielä näin 26-vuotiaana. Elämme symbioosissa, sillä pidän hänelle seuraa jottei hän erakoituisi ja kärsisi yksinäisyydestä, kuten niin monet eläkeläiset.
Tunnen puhdasta ylpeyttä tarkastellessani työni tuloksia näin jälkikäteen. Olen saanut satunnaisen yleisen ilmapiirin muutettua vahvasti suvakkivastaiseksi, kerännyt kymmeniä tuhansia Tää! -ääniä ja löytänyt monia samoin ajattelevia henkilöitä.
Mutta nyt on teidän vuoronne kysyä minulta jotain.