Domain changed to archive.palanq.win . Feb 14-25 still awaits import.
[13 / 4 / ?]

ID:GrZs+7mY No.5675989 View ViewReplyOriginalReport
Kjopte en halvlitersflaske med juice her om dagen, og skjebnen ville ha det til at jeg hadde med flaska inn i dusjen for å drikke den der etter en lang spasertur i skogen. Siden rognpåsan ikke var blitt tomt på en stund ble det til at jeg begynte å nappe litt i loffen, og jeg fikk den lyse ideen om at jeg skulle prove å penetrere juiceflaska. Smurte den inn med shampo, og den glei overraskende lett inn, selv om det var litt trangt. Det var ganske godt å fore penis inn og ut av flaska. Penis ble gradvis stivere, og til slutt dannet det seg liksom et vakuum i flaska slik at penis satt bom fast. Vakumet, kombinert med at flasketuten virket som en penisring gjorde at ereksjonen ikke ville gi seg, og det begynte etterhvert å bli ganske smertefullt. Og hvis jeg provde å dra av flaska gjorde det satans vondt, og jeg er sannelig ikke sikker på om jeg hadde greid det heller. Gode råd var dyre, og jeg bestemte meg for å sage av bunnen av flaska. Men i det jeg stod der med saga i handa forbannet jeg meg over at jeg ikke hadde kjopt en litersflaske. Pikken bunna nemlig flaska, og hvis jeg begynte å sage risikerte jeg å sage meg selv på pikken, rett og slett omskjære meg selv. Og det er som kjent bedre å tisse på sagen, enn å sage på tissen. Jeg visste ikke annen råd en å finne nærmeste pc og soke opp den mest frastotende seksuelle videoen jeg vet av; nemlig "2 girls,1 cup" som handler om 2 jenter som spiser hverandres avforing i naken tilstand. Jeg fikk googlet det fram, og mens jeg begynte å se på det merket jeg at ereksjonen forsvant. Siden det var så vondt i pikken på dette tidspunktet stod jeg i stua ved spisebordet der pc-en står mens jeg prover å få fri pikken fra flaska. Og da skjer det som absolutt ikke skal skje.. Nokkelen går i dora, og den eneste som har nokkelen er dama og svigermor.