[15 / 3 / ?]
Ik vind het leuk om te schrijven, jij misschien wel om te lezen. Leest. Patries, zei ik. Kijk me aan. Als een schuldige labrador stak ze lichtjes haar hals naar voren en keek ze van onder haar wenkbrauwen omhoog. Haar ogen baanden een weg van mijn bast, naar mijn adamsappel, langs mijn lippen en in mijn ogen. Angstig wachtte ze op een reactie. De passie die ik op dat moment voelde door mijn relatieve mannelijkheid bracht tranen in mijn ogen en benevelde mijn zicht. Mijn bovengemiddeld grote penis vocht in volle glorie als een spartaan tegen het perzische leger van vezels in mijn spijkerbroek. Dapper, maar tevergeefs. Patricia ontweek de plaats delict zó, dat ik zeker wist, dat zij wist, wat er aan de hand was. En toen we elkaar aankeken wist ik dat zij wist, dat ik wist dat zij het gezien had. Der Wissenschaft, dacht ik. Maar ik zei niets. Tot ik zei: Patries... Mijn sponsachtige weefsel is niet meer zo sponsachtig als de naam doet vermoeden. Terwijl ik dat zei, leunde ik een beetje naar achter en stak mijn heupen naar voren. Mijn kin trok ik in en ik keek haar spiesend aan van onder MIJN wenkbrauwen. Die overigens veel dikker zijn dan die van haar.
schrijfbroeder
Quoted By:
Als een roofdier met uitgeschoven nagels stond ik boven haar. Ik miste alleen nog een lichtbron van achteren om een schaduw over haar heen te werpen en het plaatje was compleet geweest. Desondanks was dit meer dan genoeg om de fantasie de vrije loop te laten gaan. Voor mij in ieder geval. Ondanks dat Patricia zich eerder mee had laten slepen in de dramaturgie die wij tezamen kweekten, ervaarde zij even een hapering na mijn opmerking over mijn sponsachtige weefsel. Ze wist dan misschien wel dat ik het waarschijnlijk over mijn penis had, maar ze was zich niet bewust dat die van sponsachtig weefsel gemaakt zou zijn. Als je haar had gevraagd waar de de penis van gemaakt is, zou je waarschijnlijk een antwoord krijgen als 'een spier'. Maar in feite heeft ze er gewoon nog nooit over nagedacht. Zij dacht nooit veel na, wat het voor haar gemakkelijk maakte om weer terug in het moment te komen. Gelukkig was ze slim genoeg om te weten dat ze nu moest reageren op mijn woorden en de houding die ik tenopzichte van haar had aangenomen. Dus volgde ze met de woorden: "Wat een grote tent." Ik zei: Ja, laten we kamperen. Het vuurtje is al gestookt en er is genoeg vlees voor ons beiden. Die opmerking was wat vreemd, maar ja. Het interesseerde haar vrij weinig. Als ze het al in de gaten had.
Anonymous
Anonymous
Quoted By:
Kanker Anton mussert oranje boven ze zeven provincien
Anonymous
Quoted By:
De schrijfsels van deze bevlogen woordenkunstenaar roeren het diepste van mijn ziel. Chapeau.
Anonymous
Anonymous
Anonymous
schrijfbroeder
Quoted By:
Nog meer onzin van mij. Ditmaal zal ik twee losse stukken verhaal posten in de hoop dat iemand ze koppelt aan elkaar. Laat je lekker gaan. Alles is wazig. Ik ontwaak rustig en zie door de mist van mijn ogen het silhouet van een tengere, doch pezige vrouw. Ze is lang met kort en puntig gebleekt haar dat eruit ziet alsof het met delen uit haar schedel is getrokken in een heftige bitchfight met een potige lesbienne. Ik knipper en knijp mijn ogen. De binnenkanten van mijn oogleden lijken mijn hoornvlies weg te zuren. Waar ben ik in hemelsnaam beland? Aan alle ledematen geketend in een vochtige ruimte die alles wegheeft van hoe ik me de kelder van Marc Dutroux inbeeld, probeer ik me tevergeefs de smaak te herinneren van mijn loklekkernij. En die kuthoer kijkt me aan alsof ik zonder te betalen weg heb proberen te sluipen. Kon ik nu maar foetussen. Oprollen in een bal en mezelf een knuffel geven. Of op z'n minst een warm kopje thee tussen m'n pootjes houden om een stoot oxytocine vrij te maken. Kuthoer. Wat moet ze met me. Mijn lippen lijken dik. Ze zijn in ieder geval gevoelloos en het kwijl kokkelt met likjes bloed langs het middenste sneetje op de de betonnen vloer. Ze heeft niet eens de moeite gedaan om een oud tapijt bij de kringloop te halen. (deel 1)
schrijfbroeder
Quoted By:
De striae op haar borsten lijken te verraden dat zij een groot deel van haar leven door heeft gebracht in een dorp ver verwijdert van de evenaar. Waar de zwaartekracht ietwat Newton per vierkante meter hoger is. Of ze is straaljagerpiloot en ze ondervindt met regelmaat G-krachten. Ja, dat is het. Dit zou de kefir-achtige substantie verklaren die uit haar tepels struikelt bij elke keer dat ze poogt haar riem een gaatje strakker te zetten. WALGELIJK is ze. MAAR WAAROM BEN IK DAN ZO GEIL?! Haar schaamhaar klimt moedig boven de stiek van haar majo uit, die in zijn schuine ligging het vetweefsel van haar onderbuik en haar linker dijbeen in een driehoeksklem lijkt te hebben overmeesterd. Het snakt naar adem. ghuuuUUUUUUU!! Mijn inlevingsvermogen beknelt mijn luchtpijp. Maar ik geef niet op. Zout-zwetend analyseer ik verder. De bronzen kleur van haar schaamhaar in combinatie met de strijdlustige wijze waarop zij trapt op mijn scrotum doen mij vermoeden van Celtische genen. Ik ben goed op dreef. Ik kom door middel van inductieredeneringen tot de conclusie dat mijn dominatrix F16 vliegster in het Ierse leger moet zijn. Haar kunstige halen met de wreef duiden op een voetbalesce presence in haar motoriek. Deze kicker van de Girls in Green zal het niet ver schoppen wanneer ik weer op straat ben. Ik zal gebruik maken van mijn IQ en het internet om haar te traceren. Zij gaat eraan. Ik heb vrienden die advocaat zijn... (deel 2)
Anonymous
Quoted By:
Het plot wordt dikker...
Anonymous
Anonymous
Quoted By:
Go back to hives
Anonymous
Anonymous
Quoted By:
>>7844478 stop speaking WRONG