>>21524148What the fuck zeg jij zojuist over mij, jij kleine teef? Ik zal je laten weten dat ik afgestudeerd ben van de top in mijn klas in de Marine, en ik ben betrokken geweest bij talloze geheime aanvallen op Al-Qaeda, en ik heb meer dan 300 bevestigde kills. Ik ben getraind in gorilla oorlogvoering en ik ben de top sluipschutter in het hele nederlandse leger. Je bent niets anders voor mij dan een doelwit. Ik zal je van deze aardbodem laten verdwijnen, op een manier deze wereld nog nooit gezien heeft, let op mijn woorden. Denk je dat je weg kan komen met deze shit over mij te zeggen over het internet? Denk nogmaals, neger. Op dit moment neem ik contact op met mijn geheime network van spionen die verspreid zijn over heel Nederland en je IP wordt getraceerd terwijl je dit leest dus je kunt je beter klaar maken voor de storm, onderkruipsel. De storm die het zielige geval genaamd je leven uit roeit. Je bent fucking dood, knul. Ik kan overal zijn, op ieder moment, en ik kan je op 700 verschillende manieren dood maken, en dat is alleen nog met mijn blote handen. Ik ben niet alleen uitvoerig getrained in ongewapend vechten, maar ik heb ook toegang tot het gehele arsenal van het Marine corps en ik zal het tot het uiterste gebruiken om je zielige zelf van deze aardbodem te laten verdwijnen, jij kleine klootzak. Als je had geweten wat een onheilige verdelging je kleine ‘slimme’ opmerking voor gevolgen zou hebben, had je misschien je mond gehouden. Maar je kon het niet, je deed het niet, en nu zal je de het bekostigen, jij godverdomde idiot. Ik zal haat over je heen scheiten en je zult erin verdrinken. Je bent fucking dood, knul.