>>21405879>>21405914>>21405931>>21405947Aprilskämt. Aa, skitroligt, de- det var lite roligt dock för ja- jag funderade starkt på att ööhm... När jag gjorde streamen- för jag tyckte det var genuint jätteroligt att streama p- på svenska men grejen är det att ööh... jag, jag får göra det en gång per år. Och öh, jag... tyckte faktiskt; skulle det inte vara roligt om jag gjorde typ en separat kanal där jag enbart streamade på svenska. Och sen gör jag det typ på öööh... typ på... eftermiddan liksom. För jag menar, jag- jag känner till kanske tre, fyra svenska streamare- men ingen av dem liksom streamar på svenska. Och ja- jag tror ju definitivt att, att en, en- en svensk... streamare som- som, som jag- inte för att vara jätteegoistisk. Men jag menar jag har ju en, definitivt en mer... en unik... sätt att streama än... de svenska streamarna jag sätt iallafall. Så att, om jag kunde göra det jag gör nu fast jag gör det för en svensk publik, exklusivt. Det skulle ju vara ööh... lite... bra antar jag? Fast, ja det hade inte kanske varit lika mycket som tittade men det bryr inte jag mig om, så att... njä vi, vi- vi får se helt enkelt, vafan vet jag. Kan ju vara en rolig idé, jag gillar ju alltid att utforska nya idéer, så att, iallafall. Fan vet jag